На основание Правилника за следдипломно обучение във ВТУ за учебната 201/2012 г. и решение на Академичния съвет обявява прием на студенти в магистърските програми за дистанционно и задочно обучение, платена форма, в посочените по факултети специалности.
Документи се подават от 1 февруари до 1 март 2012 г., както следва:
- за обучение в задочна форма се подават в Деканата на съответния факултет;
- за обучение в дистанционна форма се подават в Центъра за образователни технологии, Ректорат, каб. 315, по пощата на адрес: гр. Велико Търново, ул. Теодосий Търновски 2, ВТУ “Св. св. Кирил и Методий”, Център за образователни технологии или на e-mail: st_assistant@cet-vtu.com. Таксата се внася в касата на университета (каб. 403 на Ректората). Кандидатите, които изпращат документите си по пощата, заплащат тази такса при записването си.
Необходимите документи за кандидатстване са:
1. Оригинал и копие на дипломата за завършено висше образование (оригиналът на дипломата се връща след сверяване с копието)
2. Молба по образец
3. Такса за кандидатстване - 30 лв.
e-mail: kskinfo@uni-vt.bg
Актуални магистърски програми на ПБФ
За повече информация на страницата на ВТУ "Св. св. Кирил и Методий"